ΣΧΕΤΛΙΟΙ ΔΙΣΘΑΝΕΕΣ

Λόγος Της  Αγάπης

Αποστόλου Παύλου

Επιστολή προς Κορινθίους Α΄, Kεφ. ΙΓ΄, στίχοι 1-αρχή στ.8.

Αν ομιλώ τις γλώσσες των ανθρώπων και των αγγέλων, δεν έχω όμως αγάπη είμαι σαν τον άψυχο χαλκό που παράγει ένα βουητό όταν τον χτυπούν ή σαν το κύμβαλο που παράγει ένα ήχο ανούσιο και θορυβώδη.


    
           

2. Και αν έχω το χάρισμα της προφητείας και κατανοώ όλα τα μυστήρια και κατέχω όλη τη γνώση και αν πιστεύω τόσο ώστε να δύναμαι να μετακινώ ακόμα και όρη και δεν έχω αγάπη  τότε είμαι ένα τίποτα.




3. Και αν διαθέσω προς φιλανθρωπίες όλα μου τα υπάρχοντα και παραδώσω το σώμα μου για να καώ και δεν έχω αγάπη σε τίποτε δεν ωφελούμαι.





4. Η αγάπη δίνει σε αυτόν που την έχει μεγαλοψυχία, ανεκτικότητα. Η αγάπη δε φθονεί, δεν υπερηφανεύεται, δε διογκώνεται από αλαζονεία.





5. Η αγάπη δεν πράττει κάτι άσχημο ή κακό, δεν κυνηγά το συμφέρον της, αποκλείει τον εκνευρισμό και τις εντάσεις, δε σκέπτεται ποτέ το κακό για τον πλησίον.




........................................



6. Η αγάπη δε χαίρεται όταν συμβαίνει η αδικία. Χαρά της είναι η επικράτηση της αλήθειας.





7. Πάντα η αγάπη αποτελεί μία ασφαλή στέγη των ελλείψεων των συνανθρώπων μας χωρίς να τους κατακρίνει γι’ αυτές, πάντα πιστεύει στην καλή πλευρά του συνανθρώπου, πάντα ελπίζει πως οι κακίες και οτιδήποτε άσχημο πράττει ο πλησίον θα σταματήσουν  καθώς αυτός θα απαλλαγεί από αυτά διορθώνοντας τον εαυτό του. Η αγάπη είναι υπομονετική.




8. Η αγάπη ποτέ δε χάνεται ποτέ δεν υποβαθμίζεται σε χαμηλότερο επίπεδο. Είναι πάντα αυτή που είναι, αλώβητη, βεβαιότατη και ισχυρότατη ακόμα και όταν εμείς πάψουμε να υπάρχουμε………………






























































































































Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΜΑΖΙΚΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ

ΤΟ ΑΛΜΑ ΣΤΙΣ ΕΞΙ ΧΟΡΔΕΣ

WE ARE LEAVING...GOING HOME